HR Medewerker

(32 - 40 uur)

Wij zijn op zoek naar een bevlogen, kritische en ondernemende HR Medewerker die bij onze klanten de HR administratie gaat uitvoeren en kan verbeteren. Tijdens jouw interim- opdrachten kom je bij verschillende bedrijven en kun jij de opdrachtgever ondersteunen op het gebied van HR administratieve processen, maar vooral ook motiveren om de administratie anders en nóg beter te doen!

Wat worden jouw werkzaamheden?

Een aantal van jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden gaan zijn:

  • Je adviseert, ondersteunt en informeert onze klanten rondom alle mogelijke administratieve HR-vraagstukken en processen. Denk bijvoorbeeld aan: opstellen van arbeidscontracten, verzuim- & verlofregistratie, ondersteuning bij werving & selectie, digitalisering van HR processen, opleidingen, enz.;
  • Je bent een belangrijke vraagbaak voor opdrachtgevers aangaande HR administratie, arbeidsvoorwaarden en juridische HR vragen;
  • Jij zorgt ervoor dat de personeelszaken van onze klanten op orde zijn en waar nodig zorg je voor verbetering van HR processen;
  • Je bent sparringpartner voor je collega’s van Werkassist en onze dochterondernemingen van de Werkgroup: Werkverzuim, Werkreturn en Peopleassist.

Waar worden wij blij van?

Het zou helemaal top zijn als jij jezelf herkent in het volgende:

  • Je hebt een relevante MBO of HBO opleiding afgerond in de richting van Human Resource Management of HR Administratie;
  • Jij bezit uitstekende kennis van actuele HR wet -en regelgeving en kan dit vertalen naar professionele klantadvisering;
  • Je bezit aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van HR en personeelsadministratie;
  • Je bent proactief, flexibel, accuraat en je bent in staat om buiten de gebaande paden te denken als het gaat om HR administratie;
  • Je vindt het leuk om bij diverse klanten en bedrijven te adviseren op HR administratief gebied en HR taken op te pakken;
  • Jij weet als geen ander hoe belangrijk HR administratie is en kunt dat goed onder de aandacht brengen bij onze klanten.

Het perfecte profiel

Werkassist heeft behoefte aan collega’s die bevlogen zijn, klant- en resultaatgericht, en iemand die veel waarde hecht aan kwaliteit, collegialiteit en samenwerking. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je onze “Dat Werkt Beter” belofte goed tot uitvoering kan brengen. Wij zijn dé duurzame en betrouwbare HR partner voor het MKB. Kun jij je daarin goed vinden? Dan willen wij je graag beter leren kennen!

Wat krijg jij als je onze nieuwe collega wordt?

  • Je start met een tijdelijk contract en wij verlengen graag als de samenwerking succesvol blijkt;
  • Jouw salaris is marktconform (tussen de € 2500 – € 3500 bruto p/mnd);
  • Jouw rol is zeer veelzijdig en geen dag is hetzelfde. We geven je alle ruimte om proactief met ideeën te komen;
  • Je krijgt veel ruimte om jezelf te ontwikkelen door middel van goede begeleiding, coaching, intervisie en trainingen;
  • Je komt te werken in een divers team van gedreven collega’s bij een vernieuwende en ambitieuze organisatie.

Werken als HR adviseur?

Klinkt dit goed? Wij staan altijd open voor een kennismakingsgesprek. Stuur jouw CV met motivatie naar Floris de Block: f.deblock@werkassist.nl. Wil je meer informatie? Dan kun je hem gerust bellen of appen op: 06-11247549. Hopelijk tot snel!